friday


En till bild från Danmark.

Hej!
Kom hem för ett tag sen, har precis käkat och nu har jag absolut inget att göra... Sitter med musik i öronen och funderar på massor med grejer. Hatar att fundera, men jag kan väl dela en tanke med er.. Ska jag åka till stockholm imorgon och kolla på sommarkrysset, jedward ska nämligen dit! Har ingen aning.. Ångest.

Fick en fråga om jag inte ska till makedonien iår?
SVAR: Nej, det ska jag inte.. Eftersom att jag fått åka till Danmark och nu ska jag till London.
Mamma och pappa kunde släppt mig själv 2 veckor åtminstone, men det vågade dom inte.. Så nu har dom lovat mig att nästa år bilar vi dit och stannar där 6 veckor, rena himmelriket va?!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0