- just a little bit


Jag och min fina fina saknade vän!

Mamma och pappa skjutsa mig till camelia och påväg upp för trappan försökte jag smyga och så står camelia där lägnst upp och skrattar * springer in i rummet * båda dör av garv sen börjar jag tjuta.. Haha åh vad jag saknat dig äckel <3

Vi kollade igenom alla bilderna och videosar som dom gjort åt mig där nere! Efter det gick vi till haga och åt pizza. Pratade i timmar! Skönt efter 5 jävla veckor hehe. Vi fotade lite förut eller aa jag fota henne oså knäppte vi lite bilder på oss tillsammans med. Nu ligger vi i sängen och ska kolla på film och äta lite go saker!

Hör av mig senare eller imorn puss!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0