you make it real

Hej!
Fick en rolig kommentar förut eller aa jag tyckte det var väldigt rolig!
Skrattade väldigt mycket också, men här får du ditt svar axel: Nej, jag "pullar" inte....
Haha :D

Duschade nyss, träningen va riktigt bra idag vi va inte så många så det var rätt så mysigt :p
Ska iallafall spela alla tre matcherna, känns as bra! Imorn är den första borta mot RP och sen på fredag & söndag.
Jag va duktig när jag kom hem och hjälpte mamma med disken & sortera kläderna eftersom att hon har nackspärr, stackars kvinna! Undra om det är jobbigt? Tydligen, aja känns som att jag pratar om väldigt ointressanta *stavning* saker så jag ska nog dra mig ner nu och plugga lite framför tv:n!

Bild : Min sko ( Norge,Island som signerat :) )

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0