VM AGAIN

Hallojsan!

Har rätt så brttom nu, vilma kommer när som helst och hämtar upp mig sen ska vi åka iväg till Linköping för att kolla på VM igen! Det är tydligen gratis om man kommer i clubbtröjan eller någotsånt :p
Vi har inte fått våra overaller från NKIK ännu eller vad man ska säga men jag får ta gamla NAIS tröjan... Tar av mig den inne sen :D Kommer hem vid halv tolv ikväll så ja hör av mig imorn! PUSS!

Dresscode :

Jeans-Gina
T-shirt-Bikbok
Halsduk-Gina
--------------------
Outfit i skolan :
Jeans: scheap monday (urtvättade)
Lila linne-Monki
Mönstrad kavaj (svartvit)-H&M

Hade tyvärr ingen bild på outfiten i skolan för jag hade brottom med att byta om och käka när jag kom hem!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0