Vad kan man hitta på idag?

Ja, ni ser ju rubriken...
Gillar verkligen inte sånna här dagar när inget är planerat..
Skulle ju ha spelat match ikväll kvart i sex men tränaren ringde och sa att den va inställd pga vädret?
Vadå vädret? Ingenting ju, dom dör inte av att åka hit, det är ju massor som åker runt med bilar vad är grejen liksom? Jag är mest arg för att vi har typ haft 4-5 inställda matcher och jag va verkligen riktigt j*vla taggad inför idag! ÅÅh :(

Mamma och pappa ska ut på teater ikväll så jag kommer antagligen att vara hemma ensam, eller så hänger jag med in till mormor och morfar som bor i stan typ och får se om någon kan ses då?

Har ni några förslag på vad man kan göra idag?
Vad ska ni göra? :)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0