when you least expect it, it happens...

Hej!

Nu eller snart ska jag börja plugga lite, har fått massor att göra!
Matte - imorn
Engelska - torsdag
Spanska - fredag
NO/ frivilligt plugg som jag behöver lära mig...

Men aa, jag tror nog jag hoppar över träningen idag, vill inte men jag fick huvudvärk tidigare idag också så jag måste stanna hemma och vila upp mig ordentligt!
På onsdag är det träning igen,
Match - torsdag,fredag & söndag. ( matcher som blivit inställda ). Nu ska jag nog dra mig neråt, fixa lite te och börja plugga, sen tar jag mig en tupplur=sova i 2-3 timmar haha!

Får ju f*n inga bra bilder på hur min lugg blev :( 


Kommentarer
Postat av: Clara

Galet snygg!! Du passar sjukt bra i lugg :) <3

2011-01-17 @ 17:59:12
URL: http://claraofsweden.blogg.se/
Postat av: tina

dööööö söt :)

2011-01-17 @ 22:17:11

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0