14 JANUARI 2011


Ulrik Munther - Boys Don't Cry.

Tjosan, hur är läget? Nae skoja bara, så inte jag. :D
Kom hem för ett tag sen, ensam hemma = hög musik!
Hoppas mamma kommer hem snart för jag är hungrig haha, men iaf idag fyller världens bästa mormor 57 så det blir att åka iväg till henne vid halv fem, där kommer emi att vara så när vi suttit där en stund drar vi iväg till strömma  på filmkväll! Jag har bildbrist :o Det fotas inte mycket nu när skolan har börjat, I L L A..
Men ska nog se till att det kommer upp en bild sen från strömma, nu får ni nöja er med en gammal! Ha det gött :D

Kolla in den här "balla" tjejen, U L L I S - K N U L L I S <3
| skolan va fakitskt riktigt bra idag, eller kul hade jag haha! |

Bild sen i somras, osminkad cheeeeeeey :)


Kommentarer
Postat av: valerie

MOHAHAH bbb-e-e-eZzZZzZzzTA ullis-knullis!

SKIT SÖT BILD!, loveu girl. <3

2011-01-14 @ 16:20:51
URL: http://valeriiesteffany.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0