Take a picture bitch!!!!

Halloj!
Mamma och pappa hämta upp mig från tina förut så det blev att käka när jag kom hem och nu håller jag på att rensa och sortera alla mina bilder på datorn, lättare att hitta så!

Angående "dag 4 på 30 dagars grejen" så skriver jag i det här för jag orkade inte göra ett inlägg om själva det, finns inte så mycket att skriva och en väldigt tråkig punkt tycker jag iallafall :D
Här kommer svar: Jag brukar inte laga mat själv men tacos är kul att laga med vänner och om jag har någon kompis hemma så äter vi självklart det mamma lagat ;)


Kommentarer
Postat av: tina

AHHAHAHAHAHAHAAHAHHAHA meri gumman du kan inte ens laga tacos :*<3333

2011-01-05 @ 20:58:46
Postat av: tina

snygga brudar där vava?? nae utan bara den söta underbara personen MERI :d<333

2011-01-05 @ 21:07:49
Postat av: tina

kan du ta den här som dagens fråga ?

vill du bo kvar i norrköping eller vill du flytta

till en annan stad eller ett annat land ?

2011-01-06 @ 11:49:31
Postat av: linnea

otroligt fin meri!

2011-01-06 @ 23:25:29

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0