SVAR


SVAR: Jag vet faktiskt inte..Vi har inte planerat någonting, mamma och pappa vill stanna i sverige den här sommaren wierd...
Om jag sköter mig visar att jag är "mogen" då kanske dom släpper ner mig själv till makedonien i 2 veckor! :D
Vi har diskuterat om att kanske åka till thailand eller australien på nyår men det är långt kvar.
Som sagt inget är bestämt utan vi får vänta och se!


SVAR: Jo självklart! Ska fixa det så snart som möjligt,har tänkt på det ett tag men jag har inte många bilder..Camelia tog alla med sin kamera eftersom att min gick sönder :( Men såfort jag har bilderna fixar jag ett inlägg om min sommar ;)


SVAR: Det här är kanske ingen fråga men jag tog ändå upp den haha :D
Jo men jag skrev ju att ja skulle lägga mig tidigt så att jag kan sova ut fast inte sova ut till sent :)<3

Kommentarer
Postat av: camelia karova

ja ska skicka bilderna till dig babe :D

2011-01-07 @ 00:07:38
URL: http://karova.blogg.se/
Postat av: Donna

AHA hahah nu fattade jag :P

2011-01-07 @ 15:45:09

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0