SVAR

¨
SVAR:
Ja jag ska lägga upp en bild på min lugg, men jag kom hem från match (luggen uppsatt) och snart ska jag duscha, så då kommer min lugg vara konstig men imorn efter skolan lägger jag upp en bild på hur det blev! Lugna er ;)

Jag vill inte att ni ska klaga på att jag uppdaterar dåligt för det vet jag redan!
Jag har haft fullt upp och gjort massa grejer, som ni såg var jag ute igår hela dagen så hur skulle jag kunna uppdatera då? Mitt liv är inte bara datorn, jag sa ju att när skolan börjar blir det mindre uppdatering. Speciellt nu när massa inställda matcher fyller upp hela veckan som kommer.

Ta det lungt så ska ni se att det blir bättre! :)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0