sen sovmorgon?

Godmorgon, eller ska jag säga godeftermiddag!
Jag vill bara säga att det är sjukt skönt att sova till fyra, rekord :D
Idag är det tydligen månförmörkelse eller något sånt, därför har det inte varit ljust eller någon sol.
Jag vaknade av att pappa ringde vid elva men jag trodde klockan va fel och att det fortfarande var natt och fortsatte att sova haha.

Mamma kom nyss hem från jobbet och nu är pannkakorna klara så jag ska ner och få i mig lite mat!
Jag uppdaterar sen igen så vi hörs!

Btw, har ni sett informationsrutan över menyn? Jag satt och gjorde den igår kväll/natt, känner mig lite stolt, inte många grejer jag gjort själv ;)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0