RUBRIK

Jag - OOOOOOOOH LAGGDATOR J*VLA H*RDATA (SLÅR I TAGENTBORDET) JAG HAR INGET ATT GÖRAAA!!

Bror - Är du deprimerad?
vet du vad jag gjorde förra vintern när jag va det? Jag gick ut med kompisar så jag glömde bort allting.

Jag - MEN JAG FÅR JU INTE DRA UUUUUUUUUUUT

Bror - men klää på dig istället för att sitta i morgonrock och se ut som whitetrash...

hmm... tack du.. men aa, nu ska jag iallafall lägga mig i mitt sköna badkar och ta mig ett bubbelbad!
(mitt eftersom att ingen annan än jag bubblar där, chill ;) )
Sen ska jag sätta på någon film och dricka cola, mysa med mig själv.. :(
Aja ha det gött!


Kommentarer
Postat av: julia

fin blogg :D

2011-01-08 @ 19:59:31
URL: http://juliajuchert.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0