Match, VM och M&M

Hej!

Förlåt för att jag inte uppdaterade tidigare idag, men jag vaknade vid 11 och kvart över tolv åkte vi hemifrån för att åka till Vadstena och spela match. Det blev 24-24, vi spelade bra men tappa det i slutet.
Men vi är ju bättre än dom eftersom att vi vann mot dom i fredags med 5 bollar eller något? :)
Kom hem precis lagom till VM finalen FYFAN alltså vilken jääääääävla match, det här är nog den bästa matchen jag någonsin sett på! Så rätt med förlägning i finalen, Danmark körde så sjukt grymt! 37-35 mot världsmästarna dom flesta vet väll säkert vad det blev men vilken match, satt med mamma i soffan och skrek som galningar!


Hej irriterande lillebror <3

Lite bilder från igår. Men nu ska jag borsta tänderna och sen sova, fort helgen har gått :o
Godnatt!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0