INGEN UPPDATERING IGÅR

Förlåt för att jag inte uppdaterade igår, men jag hann verkligen inte:o
Jag åkte hemifrån halvtvå för att träffa Emilija  på stan, blev en snabb runda, fick med mig ett par cheap monday jeans! Visar bild sen.

fter det satte vi oss i Espresso House för en fika, väldigt mysigt! Sen gick vi hem till mormor och morfar för att fira jul, jag sa ju i förra inlägget att det va "makedonsk jul" men det är den gamla Ortodoxa julen vi firar och vi i makedonien firar då, så dom som är ortodoxa ska ha firat jul igår också! :)
Iallafall, där åt vi mormors goda mat och sen gick vi vidare hem till Emilija. Dit kom Donna och Elver, kul med sällskap!
Vid tio tiden gick jag och Donna hem till henne för där va min bror och kolla på film med några, så vi satt på rummet och bara umgicks/pratade tills jag skulle dra hem!
Jag och min bror kom hem vid 12 och jag va helt slut, la mig direkt i sängen och somnade. Där var min förklaring för varför jag inte uppdaterat haha.

Jag fastna vid socker påsarna, så gulliga!


Och ja ... inte en lika söt bild på mig, men skitsamma :)
Btw, kolla "kvinnan" i bakrunden haha, "fåååår jag varaa med på biild????"

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0