I TOLD YOU SO

Hej!
Vaknade för ett tag sen, bara jag som är seg eller? Har sovit i tre timmar typ, och jag hade en as bra dröm!
Jag stod och kolla mig i spegeln och det var 20 minuter kvar tills jag skulle gifta mig, men sen kommer mamma och förstör allting! Då blev jag riktigt arg :( Men det roliga var, att jag inte visste vem jag skulle gifta mig med? Haha :D Aja, pappa hämta mig efterskolan, (för lat för att ta bussen).

Fick en kommentar förut om att jag skulle blogga mer, haha. Men aa jag skrev ju innan skolan börja att det skulle bli 1-2 inlägg. Och aa det har det blivit, men igår kväll sov jag hos mormor och morfar, därför kunde jag inte uppdatera.. Men jag ska bli bättre!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0