HUMÖRSVÄGNINGAR OR WHAT?

hej igen, det är något fel på mig?

Får pms lite hur som helst eller något haha :D Nu mår jag iallafall så jävla bra och allt är bara så underbart, bubbelbadet hjälpte faktiskt! Det kändes som att man tvätta bort det dåliga + så gjorde musiken också mycket!
Efter det fixade min snälla bror nudlar åt mig som själv låg kvar i soffan och kände mig tuff ;)
Sen blev det daggs för svull haha, tröst äter.. dålig vana.. Men det blev den gamla favoriten, tom&jerry påsen!

Våra nya soffor kan man inte resa sig från, alltså när man lägger sig i dom så sjunker man in och vill verkligen inte resa sig :o haha skönare än min säng till och med! Amaziing....
Pysslade om mig själv lite, det va jag värd och det va riktigt skönt också! Tur att jag stannade hemma, eller snarare att mamma och pappa tvingade mig stanna hemma haha! Ännu en gång deras förtjänst i slutet!

Just det, Tack för era gulliga kommentarer om "dag 8a" haha bilden är ju riktigt pinsam!
Men vad ska man göra det var ju jag DÅ :D

Btw, kom på en sak till!
Någon som såg Let's dance igår? Alltså FAAAAAAAAN VAD RYBAK ÄR SÖT!
Fick orgasm eller något? Haha nae, men så jäkla underbart snygg! Kan inte fatta att jag träffat honom och pussat honom på kinden, känner mig ascool!

Ja bilden är sen april/maj, mitt hår va fult och slickat men kolla våra fåniga leenden haha!

Myyyys babe, söööööötnööt ååh fan vad lycklig jag var. Måste bara dra historian igen!
Hageby Centrum, först så tänkte jag .. aa rybak kan väll kolla, sen började han sjunga åh hans musik gör en så glad iaf mig.
Sen köpte jag hans skiva och singel.. Stod i kön och så vare någon hora, alltså bokstavligen en
h o r a, hon gav sitt nummer till honom,hallå? Hon va typ 50 år? Äckel haha.

Aja, sen står man i kön aslänge, sen när jag väl kommer fram känns det som att mitt hjärta skulle hoppa ur, han stod typ 2-3 cm från mitt ansikte och sa : har vi setts förr? Jag smälte direkt, iiiiip sen så bad jag honom skriva på min sko, han skrattade till lite och sen skrev han :) Ja förstår om han tyckte jag va konstig men hallå, rybak liksom!

Sen skrev han på skivan, till meri <3 Han sa också att jag hade ett fint namn
(HAN UTTALA DET RÄTT FÖRSTA GÅNGEN) Jag fick pussa han på kinden, men mamma är slow med systemkameran och missar att fota!
Sen bad hon mig pussa han igen för att ta ett foto, han kom närmre men jag skämdes och vågade inte sen gick jag och han spana in mig haha! Enligt pappa iaf!
Jag yrade runt som en höna där och väntade på att han skulle komma ut, sen kom han med sina livvakter han ignonerade alla för han skulle iväg och sen kom  jag fram och bad om en sista kram och han sa OKEJ DÅ ;)
Alltså JAG, sen krama jag om han och han klappa mig på rumpan!
Där har vi historian, här får ni några bilder till!
   lyssnar på hans skiva just nu.
(klicka för att få bilderna större)


Kommentarer
Postat av: pellesvanslös

onanerar du ?



2011-01-09 @ 14:16:19
Postat av: tina

söööötis !

2011-01-09 @ 19:20:59

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0