HANDBOLLS VM

Godmorgon! ( inlägget skulle ha publicerats tidigare idag, men blev något fel.. sorry )

Måste bara börja med att berätta om dagen igår, faan vad sjukt det var ååh gash vad roligt vi hade!
Första matchen Norge-Ungern det va sådär typ, norge förlora :(
Andra matchen Japan-österrike, vilket jävla spel japanerna hade! Grymma, dom är små men fan vilket fotarbete och ingen från japan bytte utan  samma spelare spelade matchen tills den var slut!

Den sista var också bra, Island-Brasilien Islands målvakt alltså as bra!
Sen träffade jag och Vilma en söt Japan-kille (konichiwa)-killen haha! Vi skulle gå förbi alla till kiosken sen ser vi honom och jag stannar upp och hälsar på han "konichiwa" samma gör vilma, haha fan vad sööt, han
hi five'a oss :D Han är verkligen den sötaste japanen jag träffat! Vi satt också med en från ungern, eller aa ett ungerskt faaan eller hur man säger? :p Iaf, han försökte fota oss och vilma fråga varför? Han svarade med att vi va söta svenskar haha. Och hans kompis försötke smygfota medans han prata med oss!!! Men han va faktiskt snäll!

Men slutet var bäst, alla hade dragit och då kommer Aron Pálmarsson!! IIIIIIIP, fick en kram (a)
Har inte haft sådär roligt på länge!

ISLAND / ESPEN, har han på fb :D

Fan vad suddig bild, men det där är palmarsson iaf! Island också, sjukt snygg.

Espen!

Islands målvakt, Jörgen Gustavsson tror jag det va? :)


Vi kom med i ttttttttttv ! ( eftersom att vi satt på islands läktare haha! )
Så det får räcka! Jag har nästan 400 bilder, kan inte lägga upp alla :(
Men det får duga, det va iallafall en riktig upplevelse! Kommer aldrig glömma det här!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0