DAG 8 : JAG SJÄLV FÖR TVÅ ÅR SEDAN

Jag vill helst inte lägga upp någon bild sen femman för usch, så äckligt ful var jag.
Pinsamt alltså, men aa jag va en väldigt osäker person och folk drog och slet i mig, tvingade mig göra beslut som jag inte ville. Jag mådde dåligt för jag gick i en skola jag verkligen hatade, den sög och jag grät varje dag när jag kom hem. Tyckte så synd om mig själv haha, det gör jag fortfarande.

Japp ful ashell. Förändad OHJA!

måste tillägga en grej : Jag hade den här bilden som v-bild på msn och tyckte att jag va skit snygg då. SYND va?

Kommentarer
Postat av: camelia karova

HAHHAHHAHA naw meri! haha minns de där <3

2011-01-08 @ 16:51:49
URL: http://karova.blogg.se/
Postat av: Clara

men gud hallå har ditt hår vuxit SÅDÄR mycket på två år?! :O usch vad avis jag blir ! :D

2011-01-08 @ 17:06:58
URL: http://claraofsweden.blogg.se/
Postat av: danchöööz :*

det viktigaste är att du e snygg nu!

2011-01-08 @ 17:10:28
Postat av: tina

hahhaah naaaw va söt ,

lika söt som du alltid har varit !

2011-01-08 @ 18:11:14
Postat av: Anonym

sant danche! :) imorgon kommer du klockan tre hem till mig! <3

2011-01-08 @ 23:37:59

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0