DAG 6 : MIN BÄSTAVÄN

blev inget "30 dagar" igår så jag får ta gårdagens idag!

Min bästavän, jag har inte bara en bästavän utan jag har rätt så många jag kan lita på och umgås med!
Jag tycker inte att bara föratt man är bästavän med någon som behöver man inte träffa den varje dag, det är kul att variera sig och umgås med olika!

Camelia&Danche är mina barndomsbästisar, Line, Vilma, Agnes, Tina & Denise. 
Dom jag träffar mest är ju camelia, danche,line,vilma och emilija (kusin) men hon är som en bästavän för mig.
Det är dom som står närmast mig och vet mycket om mig, allt förändras under åren osv vissa träffar man mindre och vissa mer, det är ju så.. Och jag har ju inte världens tid, jag gillar inte att träffas på vardagar fråga inte varför :p
Men jag är sån, vardargna är speciella för mig, det är då jag tar igen allting, eller alltså då pluggar jag som jag vet inte vad, tränar handboll & sover min egna tid helt enkelt.

camelia,danche och emilija.. Jag har alltid hängt ihop med dom sen liten!
Dom känner ju mig bäst, så är det bara.
Line&Vilma har jag känt i lite mer än två år men redan så står dom mig jätte nära!
Tina.. Vi har kännt varandra rätt så länge men aldrig umgåtts eftersom att hon alltid gått med dom som är två år äldre än mig, men vi ses när vi kan och på loven, vi har alltid kul!
Denise och jag gick i samma skola från 4-5 det va den perioden som vi va jätte tajta, vi träffades nästan hela tiden och va abv's haha!
Sen bytte båda två skola och vi gled ifrån lite, men fortfarande har vi kontakten och ses på lov!
Agnes träffade jag när jag börja i Victoriaskolan, alltså ett år sen. Då va vi liksom 4 stycken i vårat "gäng" men sen i slutet mot sexan så var det bara jag och hon, och så är det fortfarande. Vi ses inte ofta men på loven ses vi alltid!

Jag önskade att jag hade mer tid och kunde träffas mer men nu är det som det är, allting krockar oså.
Jag har världens bästa bästavänner haha! Jag har himla tur som har er! <3
    
Jag&camelia       danche&jag                 line&jag (GAMMAL)     vilma&jag                 jag&emilija

  
tina&jag                     agnes&jag                  denise&jag


Kommentarer
Postat av: tina

aw sötis jag älskar dig !!

2011-01-08 @ 15:35:48
Postat av: camelia karova

love you <3

2011-01-08 @ 16:52:18
URL: http://karova.blogg.se/
Postat av: vilmaloulou

älskling :* <3

2011-01-08 @ 18:39:15
Postat av: tuva sandberg

Jag diggar din blogg säriöst . jag älskar den .



du tar fina bilder o skriver interesanta saker .



hoppas du mår bra puss :) <3

2011-01-09 @ 00:38:34
URL: http://tuvaasandberg.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0