DAG 5 : OM DET VORE MIN SISTA DAG

Jag förstår inte riktigt vadå om det vore min sista dag? Innan jag dör eller?
aja skriver utifrån vad jag tror!

"om det vore min sista dag" så skulle jag nog ha lagt mig tidigt kvällen innan, sovt ut och helst mellan mamma och pappa i dreas säng!
Sen skulle jag vilja äta en riktigt god och lång frukost med min familj, efter det samla ihop mina vänner och bara umgås med alla dom. När det är klart skulle jag sitta med släkten hemma hos mormor och morfar, bara prata skratta och ha det trevligt!
På kvällen skulle jag ringa till min faster, farfar och mina kusiner i makedonien och berätta allting som hänt hur jag mår osv, bara konversera hur länge som helst och få höra deras röster!
Skulle avsluta allting med ett bubbelbad och en film med min undebara familj.

Kommentarer
Postat av: Donna

De låter bra förutom den där delen med att sova ut. Man vill ju it slösa sin sista dag med att sova bort den väl :P ? haha :) <3

2011-01-06 @ 19:51:18

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0