DAG 3 : MINA FÖRÄLDRAR


| mamma & pappa i Grekland,  dock så blundar mamma på andra bilden, men shit same hon är ändå lika fin! |

Min mamma heter Elizabet (betty) och min pappa Dane, med ett N och bara Dane inte Daniel!
Mina föräldrar är väll som alla andra fast lite bättre enligt mig haha.
Alla har väll sina "bråk" med sina föräldrar någon gång men det går fort över, dom bryr sig väldigt mycket om mig och ibland lite väl överbeskyddande..Men ibland är jag faktiskt glad över att dom säger nej till vissa grejer även om man i början är arg och tycker att dom inte fattar någonting så gör dom ändå det, för dom har själva varit där.

Mamma är som person väldigt glad, hon lagar världens godaste mat och så burkar hon dansa ;)
Pappa ställer alltid upp om det är något, han brukar överraska mig/oss då och då haha..
Han visslar väldigt ofta? :P Han lyssnar alltid på musik, varje gång jag kommer hem från skolan och han är hemma så är musik på :D

Vet inte mer vad jag ska skriva finns så mycket..
Jag kan alltid prata med dom om det är något, och verkligen om allt. Tack för att ni finns och förstår mig,
älskar er!


Kommentarer
Postat av: tina

bästa humor och sjukt roliga !!!!:D

2011-01-05 @ 18:56:36

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0