DAG 23, 24, 25


23 : DET HÄR FÅR MIG ATT GRÅTA
*STRESS
*SÖMNIG
*ARG
* BLOND ( NÄR JAG INTE FATTAR NÅGOT)
*FOLK SOM ÄR ELAKA
*VÄNNER SOM SVIKER & LJUGER
*NÄR NÅGON DÖR
24 : DET HÄR ÄR JAG BRA PÅ
Jag gillar inte att säga till mig själv eller typ till andra om vad jag är bra på, känns som man typ skryter haha!
Men jag vet faktiskt inte, eller jo klart jag vet... Eller?
Vilken jobbig punkt! Säger någon att jag är på bra på något så är jag bra på det!
25 : MINA RÄDSLOR
Man ska inte vara rädd egentligen, livet är enklare då.
Men jag är rädd för mörker och närnågon berättar något läskigt.
För mördare,alkholister knarkare osv...
Så nu tog jag alla dom här tre dagarna tillsammans för annars blir det så tomma och tråkiga inlägg! :(
Har ingen bild till det här, bildbrist or what ?
Nu när våren kommer, eller om den någon gång tänker komma så ska jag ut och fota!
Snart är den här "30 dagar" grejen slut (puuh) i början va det rätt så kul men nu är det bara jobbigt iallafall vissa punkter/frågor :P

Kommentarer
Postat av: Axel hagman

Hej meri heter du va?

hur ofta pullar du? för du svarar väl på allt på din blogg?

2011-01-26 @ 16:52:16

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0