DAG 17 : ETT PINSAMT ÖGONBLICK

Haha, jag är rätt så pinsam av mig själv.. Med det menar jag att jag nästan skämmer ut mig eller gör något pinsamt varje dag!
Jag minns faktiskt inte något riktigt pinsamt? Mycket att hålla reda på haha :D Men seriöst?
I somras vet jag att jag skämde ut mig rätt så mycket eller jag gjorde ju 3-4 missar med makedonskan då folk skratta åt mig, och jag kan lova att det var riktigt pinsamma missar!!!

Om ni minns någon gång eller varit med mig när något pinsamt hänt mig, skriv och skicka det till mig/kommentera så kan jag ta upp det! För jag vet inte riktigt :p

ölmagen däär + chipis tuttar. gillas :*


Kommentarer
Postat av: valerie

i 6an var du jag och ett par andra i skolgården så stog du på den där blåa saken som rör sig åt sidorna. du hade på dig genomskinliga svarta leggins och från no were ramlade du bakåt av att den där blåa saken du stog på började röra sig och så såg man hela din vagina HHAHAHAHAHAH!! Nemen dina trosor i alla fall =P Som tur vare tydligen bara jag som såg. AHAHAHAHHA söt du ää. <3

2011-01-17 @ 19:14:20
URL: http://valeriiesteffany.blogg.se/
Postat av: vilmaloulou

haha , i lördags , haha

han : heej !

du : he ........

HAHA , inte såjätte pinsamt , men kul ! :DD <33

2011-01-17 @ 20:29:36

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0