DAG 12 : VAD ÄR TYPISKT MIG

Jaha nu har vi kommit till dag 12! Fort allt går, men aa nu ska jag berätta om hur pinsam jag är!
Jag är jävligt klantig kan jag börja med!
Jag skämmer alltid ut mig, sån jag är... I början är jag faktiskt sjukt tyst och feg, men sen efter ett tag kommer jag igång, ae fyfan då är jag riktigt störd kan jag lova ;) Jag skrattar för full hals, när jag väl börjat skratta är det svårt att sluta, slutar nästan alltid med att jag ligger pågolvet och gråter! Jag gör också alltid miner på bilder, vet inte varför men jag är så jävla fjantig! haha :D Och när jag äter på restaurang eller överhuvudtaget så måste jag alltid spilla drickan! 
Nu har ni nog en inblick om hur jag är som person eller vad som är typiskt mig :P

hahhaa titta!!! Liten meri & camelia, sött! HAHA alltså kolla mina byxor och skor hela min outfit!
Hur kunde mamma ta på mig något sånt? Pinsamt, haha aja :D

BTW, JAG SKA KLIPPA LUGG!! NU NI SKA DET BLI EN FÖRÄNDRING!
Jag har tänkt igenom det hela, och det är många som tycker jag ska klippa lugg och det tycker jag med!
Jag har funderat väldigt länge, och om jag aldrig klipper kommer jag tänka på't hela tiden!
Klipper jag inte nu så kommer jag klippa i sommar och i sommar vill jag ha lång lugg så därför klipper jag nu för att håret sen ska hinna växa till sommaren, smart va?? Mitt hår växer ju skit mycket på bara 2 månader så det är inget farligt, jag vill ju liksom testa och se? :)
Tyck gärna till !


Kommentarer
Postat av: Camelia Karova.

HAHAHHA dör! va fula vi är... fyfan, pinsamt merioza ::(

2011-01-14 @ 15:33:42
URL: http://karova.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0