DAG 1 : PRESENTERA MIG SJÄLV.

hur ska jag börja? Haha..
Men aa jag heter Meri Tasevska som ni vet och mitt namn uttalas med eeee inte ääää eller annat mary osv utan meri man typ drar ut på e:t eller vad man ska säga och för er som inte vet så är min bakrund från makedonien därför har jag ett sånt annorlunda namn :)
Jag föddes här i norrköping på vrinnevi sjukhus 1997 så jag är alltså 13 år.
Jag är i stortsätt alltid glad skrattar hela tiden till och med när något inte är roligt, jag brukar skratta när jag tycker något är pinsamt eller typ när det blir pinsam tystnad så är det alltid mitt skratt som bryter den haha!
Jag är j*****vligt envis, ger mig aldrig och jag älskar att få som jag vill! Jag är inte en sån som sviker utan jag försöker alltid att finnas där för mina vänner och för familjen. När jag blir arg då borde INGEN prata med mig för jag är jätte dryg vilket är en dålig sida, men det går över rätt så fort..Tur det.
Jag älskar att spela handboll, man får sån energi och jag blir alltid glad av det, när jag är arg tex så är det så himla skönt att bara skjuta av sig all ilska, det är så skönt efteråt haha!
Vet inte vad jag mer ska skriva men nu har ni en bild om hur jag är hoppas jag iallafall :D


Kommentarer
Postat av: danchöööz :*

MAKEDONIEN, yeey!!!!!!!!!!!

2011-01-03 @ 01:38:12

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0