accent

Ursäkta för min dåliga uppdatering, men man kunde inte logga in på blogg.se igår? :o Funkade inte när jag försökte iallafall!

Igår skjutsa pappa in mig och Vilma till stan, fick med mig en väska från accent och nu är mina pengar slut :(
2000 :- GONE på en månad! Men jag har faktiskt lyckats spara längre än vad jag brukat!
Vi satte oss i Espresso House och fikade där, sen på hem vägen tog vi med oss färdig pressad juice fan vad god den var! Halv fem var vi klara och då kom Line, tog en sista snabb runda och iväg till bussen!

När vi kom hem blev det datorn och sen Sverige-Serbien matchen, Sverige vann wei!
Dom spelar mot kroatien just nu så jag ska ner och kolla på andra halvlek med mamma o pappa snart!


Väskan 400 :- , hade 20% så jag fick den för 320!

Kommer mer uppdatering snart ;)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0