30 DAGAR

Hej!
Jag vet att jag skulle uppdaterat mer igår men det blev inte så..Jag gick ner till köket för att hämta något att dricka men de slutade med att jag stanna kvar där nere och tittade på någon gay film med mamma haha.
Aja men nu ska jag lägga upp den här 30 dagarsgrejen, jag börjar direkt med dag ett.. inlägget kommer upp snart så håll utkik!

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Vad bjuder jag på för mat
Dag 05 – Om det här vore min sista dag
Dag 06 – Min bästa vän
Dag 07 – Vem vill jag vara för en dag
Dag 08 – Jag själv för två år sen
Dag 09 – Mitt favoritplagg
Dag 10 – Mina syskon
Dag 11 – I min handväska
Dag 12 – Vardagslyx
Dag 13 – Vad är typiskt mig
Dag 14 – Mina drömmar
Dag 15 – Min första kyss
Dag 16 – Mitt favoritminne
Dag 17 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 18 – Detta ångrar jag
Dag 19 – Mina förebilder
Dag 20 – Mina dåliga sidor
Dag 21 – Det här upprör mig
Dag 22 – Hur muntrar jag upp mina vänner
Dag 23 – Det här får mig att gråta
Dag 24 – Det här är jag bra på
Dag 25 – Mina rädslor
Dag 26 – Min favoritplats
Dag 27 – Det här saknar jag
Dag 28 – Detta ångrar jag mest
Dag 29 - Vad är kärlek för mig
Dag 30 - Det här ska jag bli när jag blir stor


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0