15 januari

MORGON!
Sovit gott? Det har jag iaf :) Sovöver hemma hos emilija igårkväll, filmen som vi såg igår va nog den sjukaste jag någonsin sett! rec tror jag den heter? Men iallafall, vi ska snart fixa oss för att sen dra på min match, efter det ska jag kolla på handbolls VM antingen med emilija eller med vilma, men det får vi se helt enkelt!
(lägger upp bilderna ikväll)

Men nu ska vi äta frukost och sen fixa oss, ha det bäst !
BTW, KLIPPTE LUGG IGÅR FAN VAD NÖJD JAG BLEV!!! :D LÄGGER UPP BILD IKVÄLL!


Kommentarer
Postat av: Camelia Karova.

lägg in bild på din lugg dååå :D

2011-01-15 @ 21:59:48
URL: http://karova.blogg.se/
Postat av: tina

eller hur håller med camelia :D

2011-01-16 @ 11:48:06
Postat av: Anonym

fyfan va dålig du är på att uppdatera!!!!!

2011-01-16 @ 17:08:40
Postat av: Anonym

Håller med er andra!

2011-01-16 @ 18:28:38

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0