1 januari 2011

Hej, trötta?

Jag är det iallafall, vi slocknade åtta imorse och vaknade halv två. En timma efter så kom mamma och plockade upp mig och emilija med bilen, så det blev att ta en snabb dusch och lägga sig i soffan, somnade direkt...
Sen kollade jag på film med pappa och nu sitter jag här.
Vi hade riktigt kul igår iaf, vi gick ut innan tolvslaget och sköt upp raketerna men vissa funkade inte och ja kunde inte fota så mycket eftersom att regnet/snön öste ner.

När vi kom in så typ tände vi på en grej som man har i japan haha men aso ngn vit pappergrej sen tänderman på ngt under den så flyger den upp, så fort den fatta eld så åkte den från baksidan till framsidan och fastna i ett träd och trädet fattade ju eld hahaha fyfan vilkenpanik vi fick!
Så vi fick försöka släcka det med att kasta snöbollar -.- blev ju en och annan på varandra också...
När vi kom in igen va vi genomblöta och frusna, va ju ute i tröja och dannes jobbarskor haha!
aja.. senare mot kvällen så satt vi bara och myste/svulla framför tvn och sen data lan resten av natten/morgonen, det va sjukt najs tack för en bra start på nya året tjejer! (L)






så det va dom bilderna som blev bra/okej haha.
Men lite senare så kommer det upp en 30 dagars grej och jag börjar med dag 1 idag tror jag, ha de bra så länge!



Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0