SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN | DEL 1

1. Hur länge har du spelat handboll?
2. Om du skulle börja med någon annan sport, vad skulle det vara?
3. Läser du min blogg? :)
4. Vad har du för kamera?
5. Vad gör du helst, är med vänner eller familjen?
6. Vilket är ditt absoluta favoritplagg? (behöver bara vara en ex. tröja eller så)
7. Vem/vilka är dina bästa vänner?
8. Har du funderat på vad du vill bli när du "blir stor"?

SVAR :
1. Jag har spelat handboll i 2 och ett halft år, i september blir det 3.
2. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att sluta i handboll, det är liksom det roligaste som finns! Om jag var tvungen så skulle jag nog välja dans!
3. Japp det gör jag !
4. Canon EOS 500D
5. Det beror på, har jag haft en jobbig dag eller inte orkar med något så är familjen det bästa som finns! Bara mysa och umgås, men vännerna är själklart också viktiga. Kan inte välja, både och..
6. Mina nya jeans från monki, älskar dom! Transparentaskjortan och båda mina haremsbyxor.
7. Vilma, Line, Camelia, Danche, Denise, Tina & Agnes.
8. Jag har funderat väldigt mycket även om jag har några år kvar. Jag skulle vilja gå på ett handbollsgymnasium men samtidigt vill jag gå samhäll&inredning.

Okej söt . ?
väldigt trevlig blogg dööh, tkr du ska ta och uppdatera lite mer.! lite om dagens outfit :) ?
Hur fixar du ditt hår? enormt fint! ;* (K)

SVAR : haha, tack dsm du! Jag gör inget speciellt med mitt hår, ibland vågar jag med min tretång eller lockar med locktång och plattar såklart med plattången! (K) ( hårspray IBLAND, sällan )

söötis bild!
längtar du till sommaren?
vad har du för planer till sommaren?
är du redo för de betygen efter sommaren?
hur många läsare har du om dagen ungefär?
varför är du så fin för?
hur ska äkta vänner vara?
är det någon som du verkligen inte vill förlora kontakten med, hur många, vilka namn?

haha kommer inte på något mer men ställer fler om det är nåt ja vill fråga :D

SVAR:
1. Japp det gör jag verkligen!
2. Jag ska till Växjö i 3 dagar, sedan till Danmark i en vecka sen kanske det blir någon sista minuten resa!
3. Jag har velat ha betyg för det verkar kul, alltså att man har något att sträva mot att man vet vilken nivå man ligger på men självklart är det nervöst nu eftersom att jag aldrig haft det förut! Hehe..
4. Det varierar, har inte haft den här bloggen så länge, men från 50-70 per dag.
5. Tack hjärtat, du är fin!
6. Man ska vara ärliga till att börja med, förstå varandra alltid finnas där det finns mycket mer...
Dom vänner som verkligen gillar mig för den jag är och som vet vart den har mig och som litar på mig, ska aldrig behöva oroa sig för att man förlorar kontakten... Dom äkta står kvar och vet att det aldrig blir så!

vad är ditt bästa minne med mig? hihihi.
vilka bloggar följer du?
vad har du för planer i framtiden?

SVAR: Haha, jag vet inte.. Vi har gått igenom mycket tillsammans! Men den här sommaren är något oförglömligt!
Och när vi va och åkte skidor tsm i säffsen!
Bli en inredningsarkitekt och ha ett egetföretag, om inte det så är det ju handbollsproffs. RIK också!

Varför började du blogga?
Vad är din favoritmat?
Nikon eller canon, vet att du hade en nikon kamera förut, så vilken av dem föredrar du?

SVAR: Jag började blogga när jag gick i 6an, jag vet inte alla bloggade och jag kände bara att det verkade kul och skönt att skriva av sig och kul när andra blev inspererade osv..
Hmmm, just nu oxfilé med potatismos och rödvinssås!
Japp Nikon hade jag ju förut, och den var bra. Men det sägs att canon ska vara proffsigare och jag har märkt att det blir bättre kvalitér på bilderna.. Inte mycket som skijler men den är snäppet före och jag föredrar canon helt klart!

1. säg alla du tycker tröstar dig i klassen och snälla säg alla :D.
2.När du någon gång varit rädd för någon tex som om någon vill slå dig eller om du är rädd för personen vem tröstar dig då när du gråter :), säg bara en tjej i din klass om gjort det. :)

SVAR:
1. Jag brukar inte vara ledsen i skolan eller så... Men ibland har man ju dåliga dagar och då brukar jag prata med agnes eller emilija. Men om någon ser att jag typ mår dåligt så är det ju alltid någon som frågar hur jag mår och vad som hänt eller så.. Du sara du brukar också alltid finnas där !
2. öööhm... haha. Jagvet inte finns många som har tröstat mig!

dröm kille ?
snyggaste kvinnan ?
favorit sport utom handbollen ?
vm 2011 har varit bäst ?
eller nej , det behöver du inte svara på vet redan svaret , lalala :*
dina närmsta ?
favortit minnen ?

SVAR:
1. Förut hade jag en lista på hur min drömkille skulle se ut, visst ska han vara snygg vältränad oså.
Men jag har faktiskt skitit i det nu, för dom flesta "perfekta" killarna är inte så perfekta innombords. Dom suger.
Man behöver inte vara perfekt. Snygg, snäll, ärlig, omtänksam och visa att han verkligen älskar mig.
Det är perfekt för mig.
2. Haha, vet inte DU kanske!
3. Har gått i simning och fotboll.. Fotboll är kul.. Men dans som sagt! Det är verkligen underbart!
4. Svarar ändå på't JAPP det va KLOCKRENT baby. :*
5. Längre upp står mina bästavänner, och dom närmsta bland dom är : Du, Camelia, danche & Line.
6. MÅNGA MINNEN har jag och alla är speciella!






Kommentarer
Postat av: tina

jag älskar dig sötan!

2011-02-09 @ 17:02:40

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0