uppskjutna svar

Hej!
Ful rubrik men, förlåt för att jag inte la upp svaren från frågestunden igår jag hann inte helt enkelt!
Jag pluggade sen somna jag och vaknade halv 6, mat direkt och så satt jag och plugga lite till i köket sen var det dags att åka iväg till dansen. Kom hem halv nio det blev dusch och sen dricka te med mamma framför tvn...

Men idag ska jag uppdatera mycket har jag tänkt! :D
Skolan gick väldigt fort, alla lektioner bara flöt på och så fick vi sluta 10 minuter tidigare, inte så mycket men något iallafall!

| Haremsbyxor - Ginatricot | Jeansskjorta - Monki | T-shirt - vero moda | övrigt - gina, ur & pen, makedonien,turkiet |

Btw, fråga mig inte vad jag gör på bilden längst upp.. Omålade naglar...


Kommentarer
Postat av: tina

lätt den finaste jag sett!

2011-02-09 @ 19:08:45

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0