Svar!

Kom på att jag skulle lägga upp en frågestund idag, så den kommer direkt efter här!
Först tänkte jag svara på två frågor som jag fått.

snyggt! hur mycket kostade skjortan? har kollat på den jag med :)
Tack! Den kostade 100 :- :)

vad ska du göra i sommar , något speciellt , eller vadå , ska du åka ttill macedonien ? :)
Fick den här frågan i början när ja precis börja blogga. Då visste jag inte riktigt men jag sa att ja kanske skulle till Makedonien själv i 2 veckor.. Men tyvärr så ska jag inte dit i sommar! :(
Jag har pratat och försökt övertala mamma och pappa om att vi ska dit, men nej. Inte i år..
Vi pratade också om australien eller thailand, fast det blir nog inte så.

Det som är bestämt iallafall är att jag & Vilma ska tsm med hennes mamma, lillasyster, moster och kusin ska bila till Danmark och bo i en stuga där i en hel vecka! Längtar jätte mycket, skönt att åka med någon kompis + utan familjen haha första gången! Kommer nog bli jätte kul! Sen ska jag ju till Växjö med Line i 3 dagar.

Sen i slutet av juli kanske det blir någon slumpresa i en vecka bara. Vi har pratat om Spanien men jag vill till Turkiet igen, fast de spelar inte så stor roll vilket :D


Kommentarer
Postat av: tina

bajsa :( du får säga till om du ska till spanien eller turkiet ;o

2011-02-04 @ 19:21:21

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0