s p o r t l o v

sockerfettoo.. Ja jag fick min suprise igår som man får en gång i månaden.. Och tjaaaaaaaaaa, jag har ätit upp en hel singualla, alltså fan vad mens är sockerframkallande.. Kanske för att man förlorar blod? Haha, NAE. Jag vet inte, ska ner och fixa en bulle snart.. Jag måste sluta..

Jaja, matteprovet och teori"testet" gick också bra! Beep testet gav jag inte allt på utan gör det i åttan istället när jag har betyg! Men jag gav mig ju inte direkt ;)

Svenska redovisning
Matte prov
Beep test
teori tes
D O N E. | SPOOOOOOOOORTLOV |

Vet inte vad jag ska göra? rastlös fast jag vill ändå inte göra något? Vill bara lata mig, me för trött för det..
Får helt enkelt se haha. Hörs ikvällsan! Puss.

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0