one chanse, just one at one year..

g o d k v ä l l f i s g u b b a r . . . H!H! fyfan hahah jag är störd.. Aja tänkte uppdatera en sista gång för ikväll!
Jag borde plugga nu, men gör det imorgon istället innan jag drar iväg och dansar zumba :D
Iallafall, jag har egentligen inget vettigt att säga men jag hade lust för att uppdatera kände mig lite ensam :(

Fått lite frågor eller aa två tror jag det va?
En angående ögonskuggan på "ögonsmikningsbilden" vart ögonskuggan är ifrån,
och jag vet faktiskt inte?
Mamma är en typ samlare på olika ögonskuggor och så hittade jag en guldig och en rödaktig som jag tänkte prova lite med! Men jag kan tipsa er om ni ska köpa ögonskugga köp inte en typ torr som man tar med borste utan en kladdig vet inte hur jag ska förklara men en kladdig för dom syns mer/skönare och enklare att sminka med ;)

Varför har du skrivit dubbel moral?
Bra fråga! Haha, vi prata om det i skolan idag! Jag minns tyvärr inte vad det nu betydde igen..
Men jag tycker ibland att jag kan vara dubbel moral typ som två olika personer? Om det nu betyder det.
Ae jag är nog ute och cyklar... Haha, fråga mig inte.. Jag tycker iallafall att det är ett roligt ord!

Långt inlägg, men lite uppdation *stavning* . Nu ska jag blåsa mitt hår och sen lägga mig bredvid min lillebor, hatar att sova själv. Haha, sov gott kära läsare! Love.


Kommentarer
Postat av: tina

bra meri, duktig flicka haha :*

2011-02-07 @ 21:11:36

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0