ny header & design

Hej!
Ja som ni kanske har märkt och sett så har jag och vilma varit ute och fotat, gjort en ny header och gjort om designen lite ;) Jag blev riktigt nöjd, kanske kommer några fler föränringar men det får jag se..
Vi har även gjort klart våran blogg också, HELT själva. As duktiga ju! Men aa, det är några detaljer till som vi ska fixa och ikväll kommer jag nog att länka den! Så håll utkik.

Vad tycker ni om headern och designen? Snyggare? Tyck gärna till!
Och det är några som har undrat om jag kommer sluta blogga här och bara blogga på min&vilmas blogg, men nej det kommer jag inte :)

Kommentarer
Postat av: emma dahlquist

guuuuuuhh , vad fin blogg du har hjärtat !!! <3

och jag älskar verkligen header ! <3

2011-02-12 @ 23:03:33
URL: http://emmadahlquist.blogg.se/
Postat av: alice.

jättefin header :)

ska du byta skola ? :o

2011-02-13 @ 00:29:54
Postat av: Clara

Dagens blogg kör igång! Anmäl dig i inlägget "Dagens blogg kör igång" och hoppas på att du vinner! :)



ps, din header blev sjukt snygg!

2011-02-13 @ 18:36:10
URL: http://claraofsweden.blogg.se/
Postat av: linnea krantz

vaaaacker meri! <3

2011-02-13 @ 21:24:15

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0