~ My heart belongs to you ~

Så nu äntligen har jag lagt upp alla svar, roliga frågor! Hoppas ni är nöjda med mina svar. :)
Det blev en sen uppdatering eftersom att direkt efter skolan åkte jag och mamma iväg till centralbadet för att simma, lite extra motion! Känner mig pigg och hur frisk som helst! Ready for a friday! Haha..

Hur som helst så hade jag engelskaprov idag, och det gick skitbra kände jag.
Hade verkligen pluggat så jag ser fram emot att få tillbaka det ;)

Imorgon ska Vilma sleepa här och vi har tänkt att ha en fotografering men tyvärr så har sverige svikit oss.
Fan jag som trodde våren var påväg, åh. Aja vi får hitta på något! Men nu ska jag ner och dricka te med mamma, halv åtta hos mig har också börjat vi hörs!

Den har blivit lite längre nu! Yeah, väx väx baby väx. Bild från yesterday!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0