Med line, och ....

vi gör ingenting haha, igår va så jävla grymt seriöst hahah fyfan shotttaaaa!!
Ja dör, vi hade sjukt kul hela kvällen va sjuk.. Ett minne för gott kan ja lova ;) Vi har fixat oss lite och nu ska vi väll bara chilla och lite senare ikväll har vi match i ektorpshallen, nu vinner vi tjejer!

Just det, jag klippte mig ju igår och aa.. det blev kort! Fuck, blir aldrig nöjd :( Åh frisörer förstår inte när man säger en cm! Eller toppar, för dom är det tydligen en dm! Dumma.. aja det växer ut!
Hon gjorde "sne" lugg, och aa ser ut som vanligt bara lite ojämn och jag gillar den inte så jag plattar ner den som vanligt.. Bara längden som är annorlunda.
 
Bilder vi nyss tog haha, cute. Man ser unte längden så bra, men lite pyttelite över "brösten" förut va det ju under :(
Men aa det växer bäst för hårets skull haha :D Aja nu ska vi chillaxaaa pussar !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fjortis där! Inte du utan hon andra!

2011-02-20 @ 11:33:18

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0