Match

Godmorgon!
Vaknade nyss, så nu ska jag bara fixa mig äta och sticka iväg till sporthallen vi möter malmslätt så nu taggar vi tjejer!
Nu fan tar vi dom jävlarna :D

Vårat lagfoto, alltså döda mig kolla hur jag ser ut? :o
Vi hade precis tränat så vi får skylla på det, men seriöst värsta backslicken!!!!
Och man fick ställa sig precis vart som helst??? dåligt tyckte jag.. Men jaja, ni äger :*

Btw, hinner inte uppdatera när jag kommer hem för det blir att duscha och åka iväg till camelia direkt,
eftersom att vi är bort bjudna dit ikväll!
Bara 2 dagar kvar på lovet, :'(


Kommentarer
Postat av: Nansy

ofta Lejla går i ditt lag :o

2011-02-26 @ 14:39:53
Postat av: Anna

vart i thailand ska ni åka? (läste tidigare)

kan rekommendera iaf att ni åker till östkusten, där har de renare o bättre stränder

2011-02-27 @ 00:59:19

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0