Lite svar

Hej!

Internetet eller hur man säger..? Funkar fortfarande, men pappa skulle fixa det imorn så förhoppningsvis kan jag uppdatera imorgon och ladda upp bilder :)

Fått en kommentar också om att bloggen hoppat lite eller jag förstod inte så mycket haha, men att min profilbild va ivägen för texten som jag skriver i inlägg eller något sånt?
Men på min dator är det inte så? Tänkte ifall ni kunde svara eller typ kolla om det är så eller om det är som det ska vara? Tacksam för svar :D

BTW, fick en till kommentar om danmark.
Jag vet att danmarks resan kommer att bli sjukt lyckad och jätte kul kommer vi att ha!
Vi kommer göra olika grejer, upptäcka saker o sånt!

( t r å k i g a   i n l ä g g ,  u t a n b i l d e r   m e n   d e t   f å r   n i   l e v a   m e d   t i l l s   m i n   d a t a   l a g a s )

Kommentarer
Postat av: Clara

Det är inte sådär konstigt längre, vet inte vad det var. Men nu är det normalt igen! ;D

2011-02-22 @ 22:34:38
URL: http://claraofsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

it ivägen för mig :D

2011-02-22 @ 23:12:29
Postat av: Clara

sv, va så lite så ;) kram.

2011-02-23 @ 10:10:36
URL: http://claraofsweden.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0