läs texten!

Halloj!

Idag är ingen bra dag, fick huvudvärk i slutet av engelska lektionen så jag gick hem sista lektionen fick ta bussen och när jag gått av bussen så har själva hela hela uppförsbacken frusit till is!

Jag går jätte försiktigt och precis när jag skulle rätta till väskan på axeln så drar jag ner mig själv på isen, ramla ner på knäna och gled ner en bit haha fyfan! Vad pinsamt, jag ställde mig upp och kollade runt om någon såg mig (a) men som tur var det ingen där... Väl när jag kommit upp på backen och gått i leran som smällt så kommer en HUND springandes mot mig från en buske!
V A D   I   H E L V E T E  ? ! ?
Är den seriös, den springer rakt mot mig helt ensam ingen människa eller något,
jag står still och skriker : MEN GUD GÅ DIN DUMMA HUND AAAAH GÅÅÅ SLUTAAA!!!!
sen vänder den och springer bort och när jag kommit ner för andra backen så hör jag en tant som ropar
: kajsaaaaaaaa????? KAJSAAAAAAA??

Skaffa koppel kvinna! Nu har jag ännu mer skräck för hundar... Tack :( En väldigt händelserik dag! Haha,
nu när jag tänker på det så skrattar jag! Mobbad jag är, men aa man kan inte vara perfekt :)

Nu ska jag ner och plugga och sen sova, ikväll halv åtta åker jag iväg med mamma till vrinnevi för att dansa zumba med line och hennes mamma, blir nog as kul! (lång text)

Årets porträtt, ja helt OK.

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0