Just say that everything is allright

Just nu är allting toppen!

Har pratat  ut  med  mamma  &  pappa  om  typ  aa  det  mesta  eller aa,  det  som  har  gjort  mig  väldigt arg/ledsen  dom  här  senaste  dagarna. Men nu är allting så jäkla bra,
imorn efter skolan ska jag och pappa direkt till stan också. Shopping! Wihu, min envishet är riktigt bra ibland! :D

Jag har inget liv eller jo eller nae inte just nu iallafall, fast tekniskt sätt så har jag ju det fast bara att jag inte har något just nu känns det som? Haha, ae ska sluta prata på nu :p Eftersom att jag inte har något annat för mig än att lyssna på musik så ska jag ner till köket och joina mamma pappa och min lillebror. Have a great time sålänge!

Bloggen krånglar, de går fortfarande inte att ladda upp musik från youtube :o
Tove Styrke - Million pieces
Tove Styrke - White light moment

Den första är min absoluta favorit just nu, så jäkla grym är hon!


Kommentarer
Postat av: ida

vad ska du göra i sommar , något speciellt , eller vadå , ska du åka ttill macedonien ? :)

2011-02-03 @ 20:04:45

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0