inget internet, = inget happyface

Jag har fortfarande inget internet på min dator! Gush, irriterande :(
Får sitta på laptopen, och enda gången jag sitter ostört är på natten haha. Då sover ju alla som tur!
Men ja, igår sov jag ju hos vilma som ni kanske läst i senaste inlägget? Sjuk natt haha.

Imorgon ska jag bara vila upp mig, är jätte trött haha. Men samtidigt vill man inte slösa bort en dag på lovet..
Aja jag får se vad som händer! Ge mig sommar, btw på torsdag eller fredag ska vilma och hennes mamma boka danmark resaan weeei! Big Like. :*


Bild sen fredags :)


Kommentarer
Postat av: tina

Danmark är fan inte roligt. Det är det tråkigaste landet jag har varit i haha! :D

2011-02-22 @ 11:03:42
Postat av: Clara

Oj sorry blev lite fel kommentar, men det är något fel med din profilbild och kategorier och så, så man kan inte, iallafall inte jag, se texten du skriver för bilderna är i vägen osv...? :D

2011-02-22 @ 13:10:46
URL: http://claraofsweden.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0