I wouldn't change a thing!

Hej igen!
Imorgon är det ju som sagt studiedag, chill! Får sova ut, blir att fixa sig och bara dra ut på tiden sen ska jag in till stan för att möta pullan line och klippa mig !!! :S Hoppas det inte blir lika fel som sist!

Hon klippte jätte fult och för kort! + att hon glömde en bränd bit och tog fel.. Så nu är det rätt så slitet hoppas jag blir nöjd nu! Och så ska jag se om hon kan fixa något snyggt med min lugg eftersom att den är så ful och tråkig.
Den har ju växt nu kan inte ha den mer, ser inget :D Men aa jag får helt enkelt se!

Vi kommer ha huset för oss själva det gillas! Mamma ska ut på middag med tjejerna, pappa jobbar till 10 min bror ska på fest och lillebrorsan hos mormor&morfar! Vi får se vad vi hittar på :D Något iallafall!

Jag vet inte vad jag ska göra nu för kristoffer vill inte sova själv han ligger redan i min säng och spelar nintendo och jag sitter här men ingen är social! Haha mobbad.

Nu orkar jag inte mer, ska tvätta bort sminket och lägga mig och smsa! Kyssar.

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0