Happy/angry

Hej!

Komplicerad rubrik va? Haha, jag är skit glad fast ändå arg? Trodde inte man kunde vara det :D
Men jaja, jag är ju lite annorlunda... Skolan slutade halv två, pappa & jag åkte direkt till stan och tittade runt lite.
Fan allt som finns på monkis hemsida är helt urplockat, dåligt! Tycker man borde ta bort alla kläder som inte finns längre från hemsidan!

Men jag fick med mig lite grejer iallafall!

Lite dåliga bilder, men dom får duga! Vet att skjortan är skrynklig men what ever, orkade inte stryka den bara för att bilden ska bli bra! Haha. Jeansen sitter skit snyggt på! Dock va dom inte på rea.
( Oj nu såg jag att jag stavat fel på skjorta på bilden (a) Men aa ni förstår! )

Men nu ska jag ner och äta, härligt med fredagar :) Puss.

Kommentarer
Postat av: elin

snyggt! hur mycket kostade skjortan? har kollat på den jag med :)

2011-02-04 @ 16:34:42
URL: http://elinrodestrand.blogg.se/
Postat av: Clara

Har en likadan skjorta :) vad kostade haremsbyxorna? :*

2011-02-04 @ 18:12:58
URL: http://claraofsweden.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0