FRIDAY

Hejsan!

Så jäkla skönt med fredag alltså! Hela förmiddagen gick rätt så långsamt, = tråkiga lektioner..
Efter lunch hade vi bara en lektion till, och vi fick sluta 15 minuter tidigare så jag hann till bussen :D
Nu har jag röjt undan allting i huset, och storstädat mitt smutsiga rum haha. Men fan jag trivdes så :(

Om en stund eller något så kommer Vilma hit, så vi ska fixa lite grejer och sen gå ut och köpa lite onyttigheter och kanske samtidigt fota?? Vi har några idéer, så vi får se! I varje fall så bloggar jag ikväll eller lite senare!
Dont worry :) Men aaa måste fixa en sak, Hej!

Jeans - Monki | Tröja - Monki


Kommentarer
Postat av: danchöööz :*

PORR PORR!

snygg röv srce, aj lajk :***

2011-02-11 @ 15:10:30
Postat av: Camelia Karova.

din röv <333333

2011-02-11 @ 15:13:05
URL: http://karova.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0