dubbel moral?

Hej, trötta? Det är jag iallafall, typ första gången på 2 veckor som jag tar bussen hem, brukar alltid få skjuts :)
Jag är verkligen riktigt lat av mig, vill bara sova helatiden fast det går ju inte! :D
Nu ser jag att klockan är halv fyra alltså ska jag iväg om en timma till träningen, måste hinna äta först också så bäst att jag skyndar på eftersom att jag är långsam! Haha.

Glöm inte att idag är det sista dagen på frågestunden! Imorgon kommer alla svar upp!

Ser jag inte ut som två olika personer eller? Första bilden är från idag i skolan och den andra sen i lördags..
+ Att jag typ inte va så fixad idag och i lördags betydligt mer..

Men nu ska jag ner hejdå!


Kommentarer
Postat av: vilmaloulo

äta gör du ändå jävligt snabbt :*



2011-02-07 @ 18:48:56
Postat av: tina

jag svär fan vad olika ;o

det ser ut som om du har kort hår på den andra

bilden! fan vad du passar :D

2011-02-07 @ 18:49:41
Postat av: Anonym

vf har du skrivit dubbelmoral på rubriken?

2011-02-07 @ 19:23:33

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0