Dagens

Halloj!
Kom nyss hem, tog en outfit bild som jag visar snart, när jag kom till skolan fick jag veta att vi ska ha idrottsförhör? Typ om olika områden i kroppen om pulsen konditionen osv.. + beep test också!! KILL ME.
Inte nog med det matteprov med! KILL ME AGAIN........ Ae det var jag inte förberedd på.. Jag får helt enkelt se hur det går! Men just nu måste jag plugga/göra klart en SO grej. Snart lov, en dag kvar! Studiedag på fredag <3

Sammetsleggings - Bikbok | Stickadtröja - Cubus | Halsduk - H&m | söta hellokitty strumpor som är för söta för att visas. |

Mina ben ser tjocka uuut!!! aja.. kunde inte ta fler bilder, va för kissnödig! :D


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0