Bad decision

HEJ sötisar!

Blev ingen uppdatering igår kväll, och inte förns nu heller.. Sorry :( Men nu uppdaterar jag!
Sov över hos emilija, som alltid när vi är bjudna dit haha. Men aa, vi vaknade vid halv elva och började med att kolla film "I taket lyser stjärnorna" Jag hade inte sett filmen och den kom ut för ca 3 år sen p i n s a m t !
Men boken har jag läst, och det va rätt så stor skillnad, boken va bättre kan jag lova! :D
Sen tittade vi på "Linas kvällsbok".

 Vid två hämtade pappa upp mig, bytte om och så åkte vi iväg till camelia :)
Det va länge sen vi sågs, dåligt.. Skyller på skolan haha (a) Iallafall, mamma och pappa släppte av mig vid f13 eftersom att vi redan va i eneby, Vilma & Doris va där så vi satt och kollade på NAIS match!

Nu ska jag byta om till min pyjamas tröja och äta tacos med familjen sen blir det s o l s i d a n, älska!
En riktigt bra helg har jag haft!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0