wont you try to help me understand?

Tillbaka igen nu då. Alltså jag är typ den enda som inte ska till royal.... Okej finns några fler men alla gör det till världens största grej? En enkel fest, finns ju tusen sånna? :) Skulle velat gå men känner mig lite sådär efter lägret, rätt så trött eftersom att jag vaknade tidigt + så kommer min bror vara där och det är samma sak som att ha med sig sin mamma. Haha!

Nu har emilija iaf kommit och vi ska ha lite mys, imorgon väntar en städdag med laget så jaa TAGG? Njaaaaa.

Fotograf&Modell : jag
redigering : jag


Kommentarer
Postat av: tina

Meri du är inte själv, jag pallade inte ens gå på det där alla säger att det kommer vara sämst. Vissa som köpte biljetter ångrade det ja du tänk dig om det blir tråkigt haha

2011-04-02 @ 20:21:28
URL: http://kristinacicak.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0