what's your fucking problem?

tänkte börja med att säga : sååååååååååååååååååååååååååååååååååååå skönt med sovmorgon!
Stannade hemma idag för igår när jag la mig så hade jag verkligen jätte ont i magen, dumma mensvärk! Och så kände jag att jag börja få huvudvärk, jag va jätte trött också så mamma sjukanmälde mig. Vill hellre vila upp mig ordentligt så jag inte blir sjuk!

Som ni såg så blev det ingen uppdatering igår, jag kom hem la mig och sov 2 timmar sen till sporthallen för att vi i laget skulle dela upp oss på olika områden för att dela ut 10 000 reklamblad & för det får vi 10 000 kr!
Sjukt bra, men det tog verkligen på krafterna haha. Vi har kanske några lådor kvar? Så idag/kväll kommer jag, vilma, bea, doris, emma & eimy att åka ut till lindö för att dela ut där med :p

- JAG SKA TILL LONDON!

Kommentarer
Postat av: tina

JAAAAG VILL MED :(

2011-04-07 @ 15:02:16
URL: http://kristinacicak.blogg.se/
Postat av: tina

ska du säga bby :*

2011-04-07 @ 16:08:01
URL: http://kristinacicak.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0